Benefit Plus - platba

Máte možnost využívat od zaměstnavatele Logo_Benefit_Plus_barevne_1BENEFIT PLUS?

 Nově u nás můžete čerpat své bonusy a tak ušetřit peníze.

Benefit plus - platba

Máte možnost využívat od zaměstnavatele Logo_Benefit_Plus_barevne_1BENEFIT PLUS?

Nově u nás můžete čerpat své bonusy a tak ušetřit peníze.

Jak vytvořit objednávku s platbou přes benefit plus:

  • Vytvořte si na našem e-shopu objednávku s odloženou platbou - bankovní převod, do poznámky napište BENEFIT PLUS, na e-mail ohledně platby včetně QR kódu nereagujte.
  • Poté provedete objednávku ve svém benefitovém účtu a zadáte povinná pole - částka, VS - číslo objednávky, kontaktní údaje
  • Po dokončení objednávky bude Vám i nám (e-shopu VV Design) zasláno potvrzení objednávky
  • Následně bude zapotřebí si objednávky na straně e-shopu (firmy VV Design) spárovat. Poté proběhne naším  e-shopem (firmou VV Design) vyúčtování a obj. zadáme jako uhrazenou a vyexpedujeme ji
  • Snažíme se vše vyřešit rychle, aby jste tak svou objednávku měli co nejdříve k užívání, berte ale v potaz, že se vše musí spárovat, aby byla jistota správného vyúčtování.

 

Při tomto nákupu nelze zboží vracet, tak aby jsme Vám vraceli peníze. Nelze měnit ani za jiné zboží. V takovém případě proběhne storno objednávky a Vy si popřípadě musíte vytvořit novou objednávku v tom samém předchozím postupu. V tomto případě se držte tohoto návodu:

  • Kontaktujte nás na email info@vvdesign.cz s informací a žádostí ohledně vrácení zásilky zpět
  • Vytiskněte a vyplňte (včetně čísla objednávky a platby Benefit Plus) formulář pro vrácení zboží a zašlete společně s řádně zabaleným zbožím - v originálním obalu, nepoškozené, se všemi původními cedulkami a bez známek užívání.
  • Vy jakož to klient/zákazník - proklikem v aplikaci Benefit Plus zašlete žádost o storno objednávky nebo transakce, vyplní její číslo, důvod storna a vyberte, zda požadujete stornovat objednávku nebo transakci v plné výši nebo jen její část.
    Tuto žádost o storno obdržíte my formou e-mailu jakož to prodejce. V tomto okamžiku počkáme, až k nám zboží dorazí.
    Jakmile k nám zboží dorazí, vytvoříme u společnosti Benefit Plus storno Vaší objednávky a tím bude vše ukončeno. V žádném případě nelze vracet peníze ani vystavovat poukázky. Od společnosti Benefit Plus Vám budou vráceny bonusy zpět na Váš účet. V případě, že zboží nebude v originálním nepoškozeném balení, zboží bude se známkami používání a nebo bez kompletních originálních cedulek máme možnost zamítnout Vámi požadované storno.
    Upozorňujeme, že Vám neproplácíme/nevracíme částku za dopravu a případně platbu dobírkou, vzhledem k nákupu přes Benefit Plus. Vracíme jen částečnou platbu a to za konkrétní zboží bez poštovného a případně bez dobírky. Za tuto službu platíme u Vašich nákupů nemalé peníze, proto nakupujte za benefit plus pouze zboží u kterého jste si jisti tím, že o něj máte zájem.
  • Dále už je na Vás zda si vytvoříte objednávku novou.
  • Pokud, chcete pouze vyměnit velikost, ověřte si zda je na našem e-shopu dostupná, informujte nás na uvedený e-mail nebo telefonicky a postupujte podle návodu výše - vrácení zboží. Jakmile k nám dorazí, pošleme novou velikost. V tomto případě si hradíte poštovné k nám i k vám sami. Pošleme Vám fakturu za dopravu. Na těchto objednávkách se nám strhávají od společnosti BP poplatky za prodej a tak nelze využívat další výhody.

 

 

Logo_Benefit_Plus_barevne_1