Posloucháme Vaše požadavky, proto spouštíme novou službu ,,platba přes Benefit Plus,, tedy nákup za Vaše bonusy, které získáváte od Vašeho zaměstnavatele. Tímto ušetříte své peníze a uděláte pohodlí Vašim chodidlům. Na našem e-shopu VV Design pracujeme každý den a přidáváme mnoho novinek. Nejen, že zakoupíte zajímavou, lehkou, příjemnou a pohodlnou obuv pro Vás, ale i Vaše děti. Máme v nabídce i naše výrobky, jako jsou ortopedické vložky, pantofle, či různé korektory. Postupně přidáváme i doplňky, ale to vše si prohlédnete přímo na našem e-shopu. V tomto článku se chceme zaměřit na novou službu, kterou právě nyní spouštíme. Jak tedy Váš nákup zaplatíte zmíněnými bonusy od společnosti Benefit Plus?
Benefit plus - platba
Máte možnost využívat od zaměstnavatele BENEFIT PLUS?
Nově u nás můžete čerpat své bonusy a tak ušetřit peníze.
Jak vytvořit objednávku s platbou přes benefit plus:
- Vytvořte si na našem e-shopu objednávku s odloženou platbou - bankovní převod, do poznámky napište BENEFIT PLUS. Na e-mail ohledně platby včetně QR kódu nereagujte.
- Poté provedete objednávku ve svém benefitovém účtu a zadáte povinná pole - částka, VS - číslo objednávky, kontaktní údaje
- Po dokončení objednávky bude Vám i nám (e-shopu VV Design) zasláno potvrzení objednávky
- Následně bude zapotřebí objednávky na straně e-shopu (firmy VV Design) spárovat. Poté proběhne e-shopem (firmou VV Design) vyúčtování a objednávka bude zadána jako uhrazená a proběhne expedice.
- Snažíme se vše vyřešit rychle, aby jste tak svou objednávku měli co nejdříve k užívání, berte ale v potaz, že se vše musí spárovat, aby byla jistota správného vyúčtování.
Při nákupu s paltbou BENEFIT PLUS nelze zboží vracet, tak, aby jsme Vám vraceli peníze. Nelze měnit ani za jiné zboží. V takovém případě proběhne storno objednávky a Vy si popřípadě musíte vytvořit novou objednávku v tom samém předchozím postupu. V tomto případě se držte tohoto návodu:
- Kontaktujte nás na email info@vvdesign.cz s informací a žádostí ohledně vrácení zásilky zpět
- Vytiskněte a vyplňte (zadejte i číslo objednávky a platby Benefit Plus) formulář pro vrácení zboží a zašlete společně s řádně zabaleným zbožím, které je ve stavu bez známek užívání, s originálními cedulkami v originálním nepoškozeném obalu.
- Vy jakož to zákazník proklikem v aplikaci Benefit Plus zašlete žádost o storno objednávky nebo transakce, vyplňte její číslo, důvod storna a vyberte, zda požadujete stornovat objednávku nebo transakci v plné výši nebo jen její část.
Tuto žádost o storno obdržíte my formou e-mailu jakož to prodejce. V tomto okamžiku počkáme, až k nám zboží dorazí. Jakmile k nám zboží dorazí, vytvoříme u společnosti Benefit Plus storno Vaší objednávky a tím bude vše ukončeno. V žádném případě nelze vracet peníze ani vystavovat poukázky. Od společnosti Benefit Plus Vám budou vráceny bonusy zpět na Váš účet. V případě, že zboží nebude v originálním nepoškozeném balení, zboží bude se známkami používání a nebo bez kompletních originálních cedulek máme možnost zamítnout Vámi požadované storno, popřípadě zadat a vrátit jen poměrnou část.
Upozorňujeme, že Vám neproplácíme/nevracíme částku za dopravu a případně platbu dobírkou, vzhledem k nákupu přes Benefit Plus. Vracíme jen částečnou platbu a to za konkrétní zboží! - Dále už je na Vás zda si vytvoříte objednávku novou.
- Pokud, chcete pouze vyměnit velikost, ověřte si zda je na našem e-shopu dostupná, informujte nás na uvedený e-mail nebo telefonicky a postupujte podle návodu výše - vrácení zboží. Jakmile k nám dorazí, pošleme novou velikost. V tomto případě si hradíte poštovné sami za vrácenou zásilku a taktéž za zásilku novou - doprava k Vám. Pošleme Vám fakturu za dopravu. Za Vaše nákupy přes Benefit Plus se nám strhávají od společnosti BP poplatky za prodej a tak nelze využívat další výhody. Tuto službu poskytujeme pouze na Vaše žádosti a přání.